Батькам

 

 

Тест для батьків  «Чи допомагаєте Ви своїй дитині стати обдарованою людиною?»

 

1.Я відповідаю на всі запитання дитини терпляче й чесно.

2.Серйозні  запитання й висловлювання дитини я сприймаю серйозно.

3.Я встановив(ла)  стенд,на якому дитина може демонструвати свої роботи.

4.Я не сварю  дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов’язано з творчим  заняттям і її робота ще не закінчена .

5.Я надав(ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати винятково для її занять.

6.Я показую дитині ,що її люблять такою ,якою вона є ,а не за її досягнення.

7.Я даю дитині посильні завдання.

8.Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.

9.Я беру дитину в цікаві поїздки.

10.Я допомагаю дитині вчитися,нормально спілкуватися з дітьми різних соціальних верств.

11.Я встановлюю розумні стандарти  поведінки й стежу , щоб дитина їх дотримувалася.

12.Я ніколи не кажу дитині , що вона гірша від інших дітей .

13.Я ніколи не караю дитину приниженням.

14.Я забезпечую дитину книгами й матеріалами для поглиблення її знань.

15.Я привчаю дитину мислити самостійно .

16.Я регулярно читаю дитині .

17.Я привчаю дитину до читання з раннього віку.

18.Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.

19.Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини .

20.Я щодня знаходжу час , щоб побути з дитиною сам – на –сам .

21.Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.

22.Я ніколи не сварю дитину за допущені нею помилки .

23.Я хвалю дитину за вивчені вірші , розповіді , пісні .

24.Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь – якого віку .

25.Я проводжу практичні експерименти з метою виявлення пізнавальних інтересів дитини .

26.Я залучаю дитину до участі в різних іграх .

27.я спонукаю дитину знаходити проблеми і вирішувати їх.

28.У заняттях дитини я знаходжу щось гідне похвали .

29.Я не хвалю її безпредметно й нещиро .

30.Я чесна ( ий ) в оцінці своїх почуттів стосовно дитини .

31.Не існує тем , які я повністю вилучаю з обговорення з дитиною.

32.Я даю можливість дитині  приймати рішення .

33.Я допомогаю дитині бути особистістю .

34.Я допомагаю дитині знаходити телепрограми , які заслуговують увагу .

35.Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її особистих здібностей .

36.Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини , кажучи їй : „Я цього теж не можу “.

37.Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих .

38.Я вірю в її здоровий глузд , довіряю їй .

39.Я волію , щоб основну частину роботи , за яку взялася дитина , вона виконувала самостійно , навіть якщо я не впевнений (а) в позитивному результаті.

Оцінка результатів :

  • 0 – 8 балів – найнижчий , мінімальний рівень . Батьки дуже мало цікавляться життям дитини , байдужі до її інтересів , настрою , пригнічують її активність і допитливість .
  • 9 – 20 балів – помірно сприйнятливий рівень , нижчий від середнього . Батьки підтримують дитину , цікавляться її проблемами , проводять із нею вільний час , нерегулярно , час від часу .
  • 21 – 24 бали – середній рівень , загалом сприятливий . Батьки позитивно ставляться до дитини , розвивають її самостійність , цікавляться її захопленнями , уміють заохотити , наштовхнути на нові проблеми .
  • 25 – 36 балів – оптимальний рівень , вищий від середнього . Батьки досить тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини , стимулюють проблемність її мислення , розвивають самостійність і незалежність , багато часу проводять разом .
  • 37 – 40 балів – максимально високий рівень . На цьому рівні стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворюється на так званий «парниковий ефект» . Батьки надто опікують свою дитину , їм слід охолодити своє виховне завзяття й дати більшу свободу як їй , так і собі .

Напишіть відгук