Інноватика в школі.

Управління інноваційними  процесами в школі.

1.Продовжено роботу над науково – методичною темою «Створення умов для розвитку й  самореалізації особистості в умовах використання інноваційних  технологій креативної освіти.»

2.Визначенно основні напрямки роботи над проектом на ІІІ етапі.

3.Активізовано роботу вчителів над темами самоосвіти.

4. В практику роботи школи впроваджено інноваційні моделі  організації навчально – виховного процесу через реалізацію інноваційних програм курс «Права дитини»

( 2-4 каси), «Сходинки до інформатики» (2 – 4 класи),  «Європейський вибір України» (  11 клас).

5.Розвиток використання інформаційно – комунікаційних технологій проходить в школі за трьома напрямами:

*використання ІКТ в управлінській діяльності,

*використання ІКТ як технічного засобу навчання під час уроку,

* проведення  курсів з основ інформатики в  5, 6, 8  класах

6.У школі  створено умови щодо впровадження профільного навчання. Протягом трьох років учні навчалися за такими напрямами: філологічний, технологічний, правознавчий.

7.Третій рік працює «Школа молодого вчителя».

8.Створено творчу групу з проблеми «Впровадження інтерактивних форм навчання».

9. Моніторинг нових технологій навчання і виховання дає підстави  стверджувати що вчителі , які працюють в інноваційному режимі, мають більш високі досягнення в навчанні, у роботі з обдарованими дітьми. Так вчитель української мови та літератури Мєдєнцова А.М. разом зі своїми учнями – гуртківцями  є переможцем різноманітних конкурсів «Собори наших душ», «Збережемо пам’ять про подвиг» та експедицій «Моя Батьківщина – Україна», «Звичаї, обряди і традиції мого краю», «Олімпійський рух: історія та сьогодення».

Напишіть відгук